محل لوگو

برچسب ها

استراتژی,برنامه,ریزی,در,سازمان,استراتژی برنامه ریزی در سازمان,دانلود استراتژی برنامه ریزی در سازمان ,دانلود استراتژی برنامه ریزی در سازمان,دانلود استراتژی برنامه ریزی در سازمان,استراتژی برنامه ریزی در سازمان ,استراتژی,های,رقابتی,مایکل,پورتر,استراتژی های رقابتی مایکل پورتر,دانلود استراتژی های رقابتی مایکل پورتر ,دانلود استراتژی های رقابتی مایکل پورتر,دانلود استراتژی های رقابتی مایکل پورتر,استراتژی های رقابتی مایکل پورتر ,اصول,آزمایشهای,غیر,مخرب,و,زمینه,بکارگیری,آنها,در,صنایع,اصول آزمایشهای غیر مخرب و زمینه بکارگیری آنها در صنایع,دانلود اصول آزمایشهای غیر مخرب و زمینه بکارگیری آنها در صنایع ,دانلود اصول آزمایشهای غیر مخرب و زمینه بکارگیری آنها در صنایع,دانلود اصول آزمایشهای غیر مخرب و زمینه بکارگیری آنها در صنایع,اصول آزمایشهای غیر مخرب و زمینه بکارگیری آنها در صنایع ,اصول,عملیات,بیمه,گری,و,ارزیابی,خسارت,در,محصولات,زراعی,و,باغی,اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی,دانلود اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی ,دانلود اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی,دانلود اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی,اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی ,اصول,پايه,نسخه,نويسي,اصول پايه نسخه نويسي,دانلود اصول پايه نسخه نويسي ,دانلود اصول پايه نسخه نويسي,دانلود اصول پايه نسخه نويسي,اصول پايه نسخه نويسي ,اصول,کار,با,دستگاه,های,آشکار,ساز,اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز ,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,اصول کار با دستگاه های آشکار ساز ,تئوري,احتمال,و,كاربردآن,1,تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,تئوری,ساختی,با,قابليت,تعيين,پيچيدگی,محاسباتی,تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی ,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی ,تربيت,بدني,تربيت بدني,دانلود تربيت بدني ,دانلود تربيت بدني,دانلود تربيت بدني,تربيت بدني ,تربيت,و,ضرورت,تربيت,تربيت و ضرورت تربيت,دانلود تربيت و ضرورت تربيت ,دانلود تربيت و ضرورت تربيت,دانلود تربيت و ضرورت تربيت,تربيت و ضرورت تربيت ,ترخيص,با,رضايت,شخصي,ترخيص با رضايت شخصي,دانلود ترخيص با رضايت شخصي ,دانلود ترخيص با رضايت شخصي,دانلود ترخيص با رضايت شخصي,ترخيص با رضايت شخصي ,

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 63
  • بازدید دیروز : 113
  • بازدید کل : 93142

چگونه در كاركنان بدقلق خود ايجاد انگيزه كنيم


چگونه در كاركنان بدقلق خود ايجاد انگيزه كنيم

نام فایل : چگونه در كاركنان بدقلق خود ايجاد انگيزه كنيم

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 41

حجم : 896 کیلوبایت


چگونه در كاركنان بدقلق خودايجاد انگيزه كنيم


You cannot discover new oceans
unless you have the courage
to lose sight of the shore.
آغاز بحث
مطالعات و بررسي شواهد نشان مي دهد كه عامل انگيزه در بيش از 55% موارد دروني است
پس باورها و انگيزه هاي دروني افراد را در يابيد
2 حرف آخر را اول بزنيم
بر انگيختن نيروهاي سركش و بدقلق فقط از عهده خودشان بر مي آيد
وظيفه ما ايجاد شرايط مناسب و رفع موانع سازماني در فراروي انگيزش مي باشد كه احتمالا سبك مديريت و رهبري يكي از آنها باشد


چند نكته عجيب و غريب !!!!!
هيچ كارمندي بدون انگيزه نيست !!!
مديران معمولا با پرهيز از رودرروئي با كاركنان كم انگيزه خود را تسلي ميدهند !!!!
اخراج كارمند بي انگيزه نشان درماندگي و شكست مديريت و سبك رهبري در سازمان است !!!
هنر مديران در هدايت كاركنان با انگيزه به نمايش داده ميشود !!!
هل دادن كاركنان بدون انگيزه !!!! و ترغيب آنان ، كاركنان با انگيزه ايجاد نمي كند !!!!!
وقت گذاري مديران براي كاركنان بدون انگيزه و جلب همكاري آنان نوعي وقت تلف كردن و يا آب در هاون كوبيدن است
قانون يا اصل پارتو!! Pareto principle قانون 80 به 20
80%‌ وقت مديران را 20% كاركنان تلف و يا بخشي عمده اي از وقت و انرژي مديران را بخود اختصاص مي دهند
افراد بي انگيزه تا 20% و با انگيزه از 80% توان خود استفاده مي كنند
80% افراد بي انگيزه اظهار ميدارند كه مي توانند موثرتر عمل كنند و يكي از دلايل اصلي عدم انجام وظيفه را عدم آگاهي مديران از چگونه بكارگيري افراد نام ميبرند
سيكل فكري مديران در مورد كاركنان بي انگيزه
كاركنان
انگيزه ندارند
نمي خواهند كاركنند
چرا؟؟؟
چرا؟؟؟
ولي مطالعات نشان داده است كه :چرا كاركنان كار مورد نظر شما را انجام نميدهند
نمي دانند كه چكار بايد بكنند
چگونگي انجام كار را نميدانند
دليل و ضرورت كار را نمي دانند
....


مبلغ واقعی 20,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما