محل لوگو

برچسب ها

ارزیابی,عملکرد,دانشگاههای,علوم,پزشکی,ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی,دانلود ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی ,دانلود ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی,دانلود ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی,ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی ,ارگونومی,در,طراحی,و,ساخت,ایستگاه,های,اتوبوس,ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس,دانلود ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس ,دانلود ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس,دانلود ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس,ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس ,استراتژی,های,رقابتی,مایکل,پورتر,استراتژی های رقابتی مایکل پورتر,دانلود استراتژی های رقابتی مایکل پورتر ,دانلود استراتژی های رقابتی مایکل پورتر,دانلود استراتژی های رقابتی مایکل پورتر,استراتژی های رقابتی مایکل پورتر ,اصول,عملیات,بیمه,گری,و,ارزیابی,خسارت,در,محصولات,زراعی,و,باغی,اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی,دانلود اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی ,دانلود اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی,دانلود اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی,اصول عملیات بیمه گری و ارزیابی خسارت در محصولات زراعی و باغی ,اصول,کار,با,دستگاه,های,آشکار,ساز,اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز ,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,اصول کار با دستگاه های آشکار ساز ,تئوري,احتمال,و,كاربردآن,1,تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,تئوري,احتمال,و,كاربردآن,تئوري احتمال و كاربردآن,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن ,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن,تئوري احتمال و كاربردآن ,تئوری,بازی,ها,1,تئوری بازی ها 1,دانلود تئوری بازی ها 1 ,دانلود تئوری بازی ها 1,دانلود تئوری بازی ها 1,تئوری بازی ها 1 ,تئوری,بنیادی,تئوری بنیادی,دانلود تئوری بنیادی ,دانلود تئوری بنیادی,دانلود تئوری بنیادی,تئوری بنیادی ,تئوری,حسابداری,2,تئوری حسابداری 2,دانلود تئوری حسابداری 2 ,دانلود تئوری حسابداری 2,دانلود تئوری حسابداری 2,تئوری حسابداری 2 ,تربيت,بدني,تربيت بدني,دانلود تربيت بدني ,دانلود تربيت بدني,دانلود تربيت بدني,تربيت بدني ,

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 70
  • بازدید دیروز : 166
  • بازدید کل : 91944

سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان


سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان

نام فایل : سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان

فرمت : .PPT

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 160 کیلوبایت


سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
هنگام افطار از آغاز کردن غذا با آب سرد، نوشابه و مانند اینها  جداً خودداری کنید. به جای آب سرد کمی آب گرم یا چای میل کنید.
افطار را با خرما، کشمش، عسل و بطور کلی  با یک قند طبیعی آغاز کنید. به این ترتیب اشتها کنترل می شود و پر خوری کمتر پیش می‌آید.
سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
خوردن چای شیرین کم رنگ، شیر گرم، فرنی و حلیم کم ‌روغن در آغاز افطار مناسب  است.  
نان و پنیر و سبزی (ضد عفونی شده)  و یا نان و پنیر و مغز گردو نیز خوب است.

سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
سبزی را در افطار میل کنید. سبزی در سحری، گاهی منجر به تشنگی در طول روز می‌شود.
 از آشامیدن آب فراوان در وسط غذا خودداری کنید. آب در وسط غذا سبب رقیق شدن شیره گوارشی و اختلال در هضم می‌شود.
سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
در زمان بین افطار تا سحر، با رعایت فاصله با غذا، آب کافی بیاشامید.
 حتماً برای صرف سحری، کمی زودتر از خواب ببرخیزید تا هم ضمن استفاده از برکات معنوی ساعات سحر و مناجات ، بدون عجله و با آرامش سحری بخورید. حتی اگر میل به خوردن غذا ندارید ، آب، چای، شیر و مانند این‌ها را فراموش نکنید.

سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
از خوردن تنقلات فراوان  ،انواع دسرها و شیرینی‌ها با شکر زیاد در برنامه افطار و سحر خودداری کنید.
حتماً در غذای افطار و به خصوص سحر میوه میل کنید. علاوه بر میوه‌جات فصل، از خیسانده برگه آلو، زردآلو، انجیر و مانند این ها هم می توان به عنوان میوه استفاده کرد. گوجه فرنگی هم می تواند نقش میوه را داشته باشد.

سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
اگر در ماه رمضان دچار یبوست می‌شوید. علاوه بر میوه از خورش‌های ملین مثل خورش آلو و خورش‌های سبزی‌دار بیشتر استفاده کنید.
در طول زمان روزه از رفتن به حمام داغ، خون دادن و کارهایی که موجب ضعف و بی‌حالی می‌شود خودداری کنید
سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
معده خالی در هنگام افطار تحمل غذای خشن را ندارد، لذا خوردن غذاهای سهل الهضم و تقریباً نرم برای افطار مناسب‌تر است.
اگر تخم مرغ میل می کنید در درجه اول به صورت آب‌پز سفت و در درجه دوم به صورت نیم‌بند (به شرط آن که سفیده آن منعقد شده باشد و زرده کمی حالت سفتی به خود گرفته باشد) میل کنید. تخم مرغ نیمرو زیان بخش بوده و همچنین دیر هضم‌تر از تخم مرغ آب‌پز است.
سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
سالاد (بدون پیاز) مکمل خوبی برای غذاها در ماه مبارک رمضان است.
بادنجان، فلفل وادویه‌ها گاهی موجب احساس تشنگی درطول روز می‌شود.
سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
اگر به اقتضای فصل گرما یا فعالیت‌های بدنی، در طول روزه‌داری زیاد عرق کردید، نمک از دست رفته توسط عرق را، به صورت‌های مختلف در افطار و سحر جبران کنید.
از تغییرات شدید در عادات غذایی و خوردن غذاهای نامانوس یا غذاهایی که برای شما ناراحتی به وجود می‌آورد در ماه رمضان خودداری کنید.


سفارشهای عمومی برا ی تغذیه در ماه مبارک رمضان
کله‌پاچه و سیرابی موجب تشنگی زیاد می‌شود. لذا بهتر است میل نکنید ولی اگر مایلید میل کنید به صورت کم آب، کم نمک وآن هم درافطار میل کنید.
....


مبلغ واقعی 20,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما