محل لوگو

برچسب ها

استراتژی,برنامه,ریزی,در,سازمان,استراتژی برنامه ریزی در سازمان,دانلود استراتژی برنامه ریزی در سازمان ,دانلود استراتژی برنامه ریزی در سازمان,دانلود استراتژی برنامه ریزی در سازمان,استراتژی برنامه ریزی در سازمان ,اصالت,مهدویّت,اصالت مهدویّت,دانلود اصالت مهدویّت ,دانلود اصالت مهدویّت,دانلود اصالت مهدویّت,اصالت مهدویّت ,اصول,تصفیه,آب,و,پسابهای,صنعتی,اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی,دانلود اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی ,دانلود اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی,دانلود اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی,اصول تصفیه آب و پسابهای صنعتی ,اپیدمیولوژی,و,ژنتیک,سرطان,اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان,دانلود اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان ,دانلود اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان,دانلود اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان,اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان ,تئوري,احتمال,و,كاربردآن,1,تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,تئوري,احتمال,و,كاربردآن,تئوري احتمال و كاربردآن,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن ,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن,تئوري احتمال و كاربردآن ,تئوری,بازی,ها,1,تئوری بازی ها 1,دانلود تئوری بازی ها 1 ,دانلود تئوری بازی ها 1,دانلود تئوری بازی ها 1,تئوری بازی ها 1 ,تئوری,ساختی,با,قابليت,تعيين,پيچيدگی,محاسباتی,تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی ,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی ,تئوری,تئوری,دانلود تئوری ,دانلود تئوری,دانلود تئوری,تئوری ,تربيت,بدني,تربيت بدني,دانلود تربيت بدني ,دانلود تربيت بدني,دانلود تربيت بدني,تربيت بدني ,ترماتودهای,کبدی,ترماتودهای کبدی,دانلود ترماتودهای کبدی ,دانلود ترماتودهای کبدی,دانلود ترماتودهای کبدی,ترماتودهای کبدی ,

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 100
  • بازدید دیروز : 166
  • بازدید کل : 91974

تغذیه


تغذیه

نام فایل : تغذیه

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 16

حجم : 708 کیلوبایت


به نام خدا
تغذیه
موضوع:رژیم غذایی گیاهخواری،معایب و مزایای آن
در مورد رژیم گیاهخواری چه می دانید ؟
شروع گیاهخواری با تاریخ پیدایش انسان در روی زمین آغاز شده است . انسان های اولیه در جنگل های گرمسیری زندگی می کردند و خوراك آنها میوه درختان بود.
اما به واسطه پیش آمدهای ناگهانی مانند زمین لرزه ، سیل و غیره به نواحی دیگری كوچ کردند و به تناسب تغییرات آب و هوایی و كمیاب شدن میوه ها و به علت گرسنگی مجبور شدند از گوشت جانورانی را كه برای دفاع از خود می كشتند بخورند و پس از كشف آتش این عادت را حفظ نمودند.
گیاهخواری چیست؟
در مقابل اصطلاح رژیم همه چیزخواری که شامل تمام منابع حیوانی و گیاهی میباشد ،رژیم غذایی گیاهخواری میباشد که به معنی محدود کردن رژیم غذایی به غذاهای گیاهی و پرهیز از مصرف انواع گوشتها و محصولات حیوانی است.

دلايل گياهخواري
مردم به دلايل مختلف از جمله به دليل اخلاقي ، فلسفي و مذهبي ،اقتصادي ، فرهنگي ويا بيماري گياهخوار مي شوند. از ديد اخلاقي بعضي از افراد مصرف غذاهاي حيواني را کفر مي دانند. از ديد مذهبي بعضي افراد كشتن حيوانات را گناه مي دانند و برخي افراد به دليل فقرگياهخوار مي شوند. گروه ديگر جهت حفظ سلامتي و مسائل درماني و يا براي زيبايي اندام، گياهخوار مي شوند.
برخی از منابع غذایی گیاهخواران:
پروتیین
(غلات،دانه های خوراکی،دانه های مغزدار، حبوبات ،سویا )
کربوهیدرات
(غلات،میوه جات، حبوبات،سیب زمینی)
چربی
(دانه های مغزدار،دانه های خوراکی وروغن آنها، کره گیاهی،آووکادو)
ویتامینها و مواد معدنی


برخی از منابع غذایی گیاهخواران:
ویتامین آ
درهویج،سبزیجاتی که برگ سبز دارند، گوجه فرنگی،کدو،انبه) )
ویتامینهای گروه ب شامل: تیامین،ریبوفلاوین، اسیدفولیک، پانتوتنیک اسید، پریدوکسین، ب12
(میوه های خشک شده،سبزیجات، قارچ، گندم)
ویتامین ث
(مرکبات، توت فرنگی، سبزیجات)
ویتامینِD2
برخی از منابع غذایی گیاهخواران
....


مبلغ واقعی 20,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 60

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما