محل لوگو

برچسب ها

ارزیابی,عملکرد,دانشگاههای,علوم,پزشکی,ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی,دانلود ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی ,دانلود ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی,دانلود ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی,ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی ,ارگونومی,در,طراحی,و,ساخت,ایستگاه,های,اتوبوس,ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس,دانلود ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس ,دانلود ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس,دانلود ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس,ارگونومی در طراحی و ساخت ایستگاه های اتوبوس ,اصول,اساسی,برنامه,نویسی,به,زبان,اسمبلی,اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی,دانلود اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی ,دانلود اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی,دانلود اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی,اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی ,اصول,کار,با,دستگاه,های,آشکار,ساز,اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز ,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,دانلود اصول کار با دستگاه های آشکار ساز,اصول کار با دستگاه های آشکار ساز ,اپیدمیولوژی,و,ژنتیک,سرطان,اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان,دانلود اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان ,دانلود اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان,دانلود اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان,اپیدمیولوژی و ژنتیک سرطان ,تئوري,احتمال,و,كاربردآن,1,تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن 1,تئوري احتمال و كاربردآن 1 ,تئوري,احتمال,و,كاربردآن,تئوري احتمال و كاربردآن,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن ,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن,دانلود تئوري احتمال و كاربردآن,تئوري احتمال و كاربردآن ,تئوری,بازی,ها,1,تئوری بازی ها 1,دانلود تئوری بازی ها 1 ,دانلود تئوری بازی ها 1,دانلود تئوری بازی ها 1,تئوری بازی ها 1 ,تئوری,بنیادی,تئوری بنیادی,دانلود تئوری بنیادی ,دانلود تئوری بنیادی,دانلود تئوری بنیادی,تئوری بنیادی ,تئوری,ساختی,با,قابليت,تعيين,پيچيدگی,محاسباتی,تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی ,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,دانلود تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی,تئوری ساختی با قابليت تعيين پيچيدگی محاسباتی ,ترخيص,با,رضايت,شخصي,ترخيص با رضايت شخصي,دانلود ترخيص با رضايت شخصي ,دانلود ترخيص با رضايت شخصي,دانلود ترخيص با رضايت شخصي,ترخيص با رضايت شخصي ,

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 121
  • بازدید دیروز : 147
  • بازدید کل : 89516

تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف


تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف

نام فایل : تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 17

حجم : 285 کیلوبایت


تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف
در قلمرو گسترده علم انسان شناسی ،دانشمندان و اندیشمندان کوشیده اند تا از انسان ، این موحود برتر ، تعریف هایی ارائه دهند واین موجود ناشناخته را ضمن مطالعات و بررسی های مستمر بشناسند و او را همچنان که هست معرفی کنند اما هیچ یک به تعریف جامع و مانع نرسیده اند . هر کدام از زاویه ای به انسان نگریسته اند.
بنام دانای توانا
تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف
تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف
انسان حیوانی است ناطق

الکسیس کارل ، انسان در عین حال پیکری است که کالبد شناسان آنرا می شکافند .نفسی است که روانشناسان و روحانیون آن را توصیف می کنند. اجتماع شگفت انیگزی از سلول ها و مایعات است که قوانین همبستگی آن را فیزیولوژیست ها مطالعه می کنند.

لسلی وایت و کنت برک : انسان حیوان به کار برنده نماد
بنیامین فرانکلین : انسان حیوان ابزار ساز

سارتر: آدمی جز عمل نیست . بشروجود ندارد مگر در حدی که طرح های خود را تحقق بخشد. آدمی انبوهی از استعدادها ، ذوق ها و امکانات است.

تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف
از دیدگاه ادیان آسمانی : ساخت وجودی انسان از روح و جسم فراهم آمده است.
افلاطون وارسطو: سازمان وجودی انسان از روح و جسم است. روح جوهری است غیر مادی که می تواند جدا از بدن وجود داشته باشد و فنا ناپذیر و ابدی است. ( دانشمندان اسلامی ، فارابی ، غزالی )
آلبرت الیس: انسان موجودی عقلانی و منطقی و در عین حال غیر منطقی و غیر عقلانی است ( نظریه عقلانی ، هیجانی )
رفتار گرایان: انسان یک موجود تجربه گرا است که استعدادهای بالقوه ای برای همه نوع رفتار دارد.
تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف
روانکاوان (فروید) : انسان نظام انرژی بسته ای است که بوسیله امیال زیستی و غریزی ، تغذیه و تقویت می شود و آنان عقیده دارند که تمام فعالیت های انسان کاملاً جبری است. فروید اعتقاد دارد شخصیت انسان از سه قمست نهاد (ID) ، من EGO من برتر Super Ego تشکیل شده است.
تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف
از نظر فروید رشد انسان شامل 5 مرجله می باشد:
1- مرحله دهانی : Oral Stage( تولد تا 18 ماهگی ) کسب لذت از طریق خوردن، مکیدن ( نگهداری دهانی ، پرخاشگری های دهانی)
ارضای کودک در مرحله نگهداری دهانی ← احساس اعتماد به نفس و اتکا به خود
محرومیت کودک در مرحله نگهداری دهانی ← پیدایش عادت پرخوری ، اتکا به دیگران ، سیگاری و الکلی شدن
محرومیت کودک در مرحله پرخاشگری دهانی ← ایجاد حالت عناد و پرخاشگری به صورت فحاشی ، بد زبانی، متلک گفتن و پرحرفی
تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف
2- مرحله مقعدی Anal Stage ( 18 ماهگی تا 3 سالگی )
کنترل ارادی ادرار و مدفوع را می آموزد ، واکنش کودک نسبت به دفع مدفوع همراه با لذت و خوشحالی است .
....


مبلغ واقعی 20,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما